مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تمامی پرواز‌های ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز‌های این مسیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
دادگاه فدرال در برزیل تعلیق تلگرام را در این کشور لغو کرد، هرچند جریمه روزانه ۲۰۰ هزار دلاری این پیام رسان در برزیل همچنان پاربرجا است.
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
محرومیت هواداران یوونتوس بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، به حالت تعلیق درآورد.
طبق ادعای بیلد، باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه در تاخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم.
نیکلاس گامبوآ، داور شیلیایی، به دلیل توهین و فحاشی به بازیکنان اوداکس ایتالیانو تعلیق شد.
دادگاه عالی لاهور امروز دستور داد حکم بازداشت «عمران خان» تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی تعلیق شود.
ژوزه مورینیو که به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده بود به دلیل تعلیق موقت این محکومیت فردا در دیدار رم مقابل یوونتوس روی نیمکت جالوروسی خواهد نشست.
رئیس فدراسیون جودو عراق و نایب رئیس جودو آسیا گفت: جودو ایران با هدایت میراسماعیلی گام های خوبی برداشته و باید گفت که تعلیق تاثیری بر جودو ایران نداشته است.
وزارت خارجه فرانسه با ابراز تاسف از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق عضویت و مشارکت در پیمان «استارت نو»، از روسیه خواست که مسئولانه رفتار کند!
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اجرای پروتکل کرونا را که توسط این نهاد برای از سرگیری مسابقات باشگاهی و ملی پس از شیوع این بیماری همه‌گیر معرفی شده بود، به حالت تعلیق درآورد.
سفارت عراق در اوکراین از تعطیلی خدمات کنسولی این سفارتخانه خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت دو بازیکن مس رفسنجان را تعلیق کرد.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
به نوشته وبگاه «ترکیش پرس» بر اساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه روز یکشنبه پرواز‌های خطوط هوایی به ایران و افغانستان را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ